sâmbătă, 20 decembrie 2014

Chec cu portocale

Aici am pregatit blatul pentru tort ;)
Poza initiala

Poza initiala

    



            Un chec delicios! Cu un gust intens de vanilie si portocala, foarte usor de gatit.
Am revenit la acesta reteta ,trebuia sa schimb pozele :) checul este mult mai delicios decat l-am prezentat prima data...trebuiau refacute. Si tot din aceste chec chiar super delicios am facut un tort extraordinar...a fost o combinatie de arome si gust de nedescris in  cuvinte :) crema i s-a potrivit de minune... :)

Ingrediente: (dimensiune tava 23x23)
Faina –300g (200 g faina+100 g cacao, pentru varianta cu cacao)
Oua – 4
Zahar – 200g
Unt – 200 g
Praf de copt – 1 plic
Zahar vanilat – 1 plic
Suc de portocale – 100 ml (pentru blatul cu cacao se inlocuieste cu cafea)
Coaja rasa de la o portocala (pentru blatul cu cacao nu am folosit coaja)

Pentru decor: (obtional)
Zahar pudra

Mod de preparare: Ouale se mixeaza spuma cu zahar si zaharul vanilat pana se dizolva tot zaharul. Adaugam apoi faina (inclusiv praful de copt), untul  moale cate un cubulet, continuand sa amestecam. Stoarcem sucul de portocala, coaja de portocala si adaugam in aluat. Turnam aluatul în forma unsa cu unt peste care am presarat pesmet sau faina. Dam la cuptor pentru 40 de minute, la 180 grade C.

PS: Pozele initiale le-am lasat sa vedeti ce diferenta este, fiind acelasi chec ;), atunci eram la inceput cu timpul am invatat sa fac si poze mai "apetisante ;)


Spor la treaba! Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu