luni, 23 martie 2015

Cornulete cu dulceata de trandafiri


         M-am tot gandit cum as putea sa va descriu gustul acestor cornulete delicioase....cred ca cel mai bine, ca sa va convingeti cat de bune sunt, sa le pregatiti ;) Sunt extraordinar de delicioase! Un gust desavarsit, o combinatie perfecta de visine, dulceata  de trandafiti si nuci....nu stiu ce as mai putea adauga ca sa va redau gustul divin pe care il au....sunt minunate! Va recomand cu mult drag ;) Scumpa mea surioara mi-a sugerat sa le fac cu aceasta umplutura....Multumesc draga mea! ;)

Ingrediente:
Untura, unt sau margarina – 250 g
Smantana 25% grasime – 250 g
Drojdie uscata – 1 lingurita
Un praf de sare
Faina – cat se cere (circa 600 g)
Zahar pudra – 200 g
Zahar pudra vanilat – 80 g

Pentru umplutura:
Visine – 400 g
Dulceata de trandafiri – 1 borcan mic
Nuci macinate – 200 g

Mod de preparare: Se topeste untul si se lasa putin la racit. Intr-un bol punem smantana, peste adaugam untul topit, se amesteca bine compozitia. Se adauga praful de sare si drojdia, se amesteca, treptat se adauga faina, se framanta un aluat cu o textutra moale. Se lasa la frigider pentru 20-30 minute. Dupa ce se scoate aluatul din frigider se mai framanta putin. Se imparte aluatul in 3 bucati (365 g fiecare), se modeleaza din fiecare bucata a cate 5 bile de aluat (73-75 g fiecare). Se intinde o foaie subtire pe masa de lucru cu ajutorul unui facalet, avand forma rotunda. Se taie cu ajutorul unei role de taiat aluat in 8 bucati (fasii) egale. In capatul fiecarei fasii se pun visine date prin faina, dulceata de trandafiri si nuci macinate (cate putin din fiecare). Visinele trebuie sa fie decongelate si stoarse de suc. Se ruleaza dupa cum vedeti in poze sub forma de cornulet. Se pun in tava tapetata cu hartie de copt, se coc la 180 grade  C timp de 30 minute, daca este cazul puteti sa le rumeniti putin si partea de sus. Cat sunt fierbinti se dau prin zahar pudra (zaharul pudra simplu il amestecati cu cel vanilat). Se lasa sa se raceasca si se pot servi cu multa placere.

(Mi-am tot dorit sa le fac cu untura de porc, din pacate nu am gasit in vanzare, nici in piata si nici in magazine)

Spor la treaba! Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu