sâmbătă, 4 iunie 2016

Tort „Mousse fructe de padure si frisca” (2)


Am revenit cu noi detalii la aceasta reteta dupa cum v-am promis.

Am facut cateva modificari. 
Aici aveti link-ul de la reteta prezentata initial:
http://dulciuridincopilarie.blogspot.ro/2014/12/tort-mousse-fructe-de-padure-si-frisca.html

Ingrediente pandispan: (diametru tava 26 cm)
Oua- 2
Zahar – 75 g
Faina- 65 g
Cacao – 15 g
Lapte – 3 lingurie

Modul de preparare ramanand la fel, la final se adauga 3 linguri de lapte si se omogenizeaza compozitia.

Glazura de ciocolata oglinda
Ingrediente:
Apa – 90 ml
Zahar – 110 g
Smantana pentru frisca – 75 ml
Cacao – 35 g
Gelatina – 4 foi

De aceasta data a fost glazurat doar suprafata tortului, am folosit ½ din cantitatile ingredientelor fata de reteta initiala. O remarca ar mai fi ca am folosit inelul detasabil la mousse-ul de fructe si de aceasta data a iesit perfect. Dupa ce turnam glazura de ciocolata peste tort, punem tortul la congelator pentru a se intari pentru aproximativ 10-15 minute, se orneaza dupa preferinte. Pana la servire se pastreaza la frigider. Modul de preparare ramanand la fel. 
Folositi un uscator de par pentru a scoate inelul detasabil, tineti de jur imprejur cateva minute, pana observati ca puteti scoate inelul cu usurinta, se desprinde usor fara a deterioara tortul.
Am decis sa creez o pagina separata, desi este vorba de aceesi reteta, voi atasa si poze noi. Sa nu fie prea incarcata cu multe informatii reteta initiala.
Acelasi tort minunat altfel ornat :)

Multumesc! 

Spor la treaba! Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu