marți, 3 iulie 2018

Tort ”Vampirina”


           Povestea acestui tort incepe astfel. Mi-am dorit sa creez un tort deosebit pentru pitici de ziua lor :) Ideea a plecat de la un chec super delicios de portocale si am zis de ce nu ar fi bun pentru un blat de tort :)  nu a mai ramas decat sa potrivesc crema...si am ales o crema super delicioasa de branza cu unt (cheese cream). A fost super super delicios...o aroma, gust...intens de porocala si crema de unt...pur si simplu extraordinar. Chiar am avut inspiratie in a crea acest minunat si delios tort!

Ingrediente: (dimensiune tava 23x23)
Faina –300g
Oua – 4
Zahar – 200g
Unt – 200 g
Praf de copt – 1 plic
Zahar vanilat – 1 plic
Suc de portocale – 100 ml
Coaja rasa de la o portocala

Mod de preparare: Ouale se mixeaza spuma cu zahar si zaharul vanilat pana se dizolva tot zaharul. Adaugam apoi faina (inclusiv praful de copt), untul  moale cate un cubulet, continuand sa amestecam. Stoarcem sucul de portocala, coaja de portocala si adaugam in aluat. Turnam aluatul în forma unsa cu unt peste care am presarat pesmet sau faina. Dam la cuptor pentru 40 de minute, la 180 grade C.
Se  scoate pe un platou sa se raceasca, apoi se feliaza in doua parti egale. Si mai coacem inca un chec :) pentru inca doua blaturi de tort.

Sau aveti aici link-ul: http://dulciuridincopilarie.blogspot.com/2014/12/chec-cu-portocale.html

Sirop cu lapte condensat:
Lapte condensat
Apa (fiarta si racita)
Mod de preparare:  In proportie de 1:2 (1 parte lapte condensat si 2 de apa). Se amesteca ingredientele si se unge cu pensula fiecare blat. Preparati sirop in cantitatea dorita, depinde de fiecare cat de insiropate doriti sa fie blaturile mai mult sau mai putin.

Crema de branza cu unt ( Cream Cheese):
Crema de branza – 250 g (philadelphia, exquisa sau hochland clasica fara arome)
Unt – 200 g
Zahar pudra – 50 g
Lapte condensat – 50 g

Obs:  Pentru tort am folosit 1 portie si jumatate...nu ar fi fost rau daca faceam din doua portii :) deci trebuie 2 portii!

Mod de preparare: Foarte important untul si crema de branza sa aiba aceeasi temperatura de 21 grade C. Se mixeaza untul cu zaharul pudra, aproximativ 7-8 minute la viteza medie spre mare. Apoi in alt vas se amesteca crema de branza cu laptele condensat cu ajutorul unui blender. Apoi se amesteca ambele compozitii cu o spatula, incet cu grija, cu miscari lente ca la pandispan ;)
Crema se prepara super usor dupa parerea mea :)
Se  imparte in partie egale, depinde cate blaturi are tortul, 3, 4. In cazul nostru am impartit in 3 parti egale tortul avand 4 blaturi.
Dupa ce montam tortul se lasa la frigider peste noapte a doua zi se decoreaza cu oricare crema preferati. Eu am folosit crema de bezea, se lucreaza usor cu ea si ornamentele sunt bine conturate.


Spor la treaba! Pofta buna

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu